Tens una urgència? Truca’ns 683 387 280

Et truquem

Tens algun dubte?

Consulta els nostres FAQs

Preguntes generals

Què és defensa'tt?

La teva empresa de confiança en ciberseguretat dissenyada específicament per a negocis, autònoms i famílies catalanes.

Blindem el teu sistema a través la implementació d’un pla de ciberseguretat, educant-te perquè segueixis les millors praxis en la seva utilització dia rere dia i donant resposta a tots els atacs que puguis rebre dins del teu sistema. La teva protecció és la nostra responsabilitat.

Com donar-te d’alta amb nosaltres?

Si ja saps quin és el pla que millor s’adapta a les teves necessitats truca’ns i et donarem d’alta per començar tot el procediment d’incorporació a defensa’tt.

Aquest son els punts del teu procediment d’incorporació amb defensa’tt:

 

  1. Avaluació telefònica
  2. Instal·lació del pla escollit en els teus sistemes (Ordinadors i mòbils)
  3. Formació en la utilització de cada programa del pla escollit.
  4. Monitoratge i revisió setmanal.
  5. Enviament de rapport amb avaluació mensual.
La meva tarifa és per sempre?

Sí, llevat que vulguis fer un canvi de pla, la tarifa contractada tindrà el mateix preu sempre. I si en algun cas canviés, podràs adquirir la nova tarifa o quedar-te amb la que ja tens amb el mateix preu.

Atenció al client

Com puc contactar amb defensa’tt si he rebut un atac o tinc una incidència?

Pots trucar-nos sempre que ho necessitis al telèfon d’atenció al client de defensa’tt. El trobaràs dins de la teva àrea de client. (posar en negreta àrea de client i et porta a l’àrea de client)

Com puc accedir a la meva Àrea de Client?

Pots entrar a la teva Àrea de Client a través d’aquest enllaç. (posar en negreta i et porta a l’àrea de client)

Per entrar-hi hauràs d’afegir el teu usuari i la teva contrasenya guardada al teu sistema de contrasenyes de defensa’tt.

No recordo les meves dades d’accés a la meva Àrea de Client

Recorda que les tens guardades al dispositiu de contrasenyes de defensa’tt. Si no la trobes, truca al nostre telèfon d’atenció al client i te la recordarem.

Facturació

Puc pagar els vostres serveis de forma anual?

Si, el pagament de les tarifes de defensa’tt es pot fer de forma anual o mensual, com a tu et vagi millor.

Quina és la forma de pagament de les factures?

La forma de pagament de les factures és per domiciliació bancària.

La meva factura pot canviar d’import?

No, la teva factura sempre serà del mateix import, llevat que ens demanis uns serveis extra sobre el pla contractat.

Com puc canviar el número de compte?

Pots trucar-nos al telèfon d’atenció al client o bé enviar-nos un correu electrònic a [email protected]. Et facilitarem un nou document SEPA que ens l’hauràs de signar. Un cop ens l’hagis retornat, tramitarem el canvi perquè ja sigui efectiu en la teva propera factura.

On puc veure i descarregar les meves factures?

Pots visualitzar i descarregar les teves factures dins de l’Àrea de Client de defensa’tt. Alhora, cada mes et farem arribar un mail per a que disposis de la teva factura.

A quina mensualitat correspon la meva factura?

A defensa’tt facturem a més vençut, és a dir, la factura emesa en data 01/02/2024 fa referència al mes de gener de 2024.

Per a negocis

Què inclouen els plans integrals per a empreses en termes de ciberseguretat?

Els nostres plans 360 per a empreses ofereixen una combinació de programes i serveis que inclouen avaluacions de riscos, seguretat de xarxa, protecció contra malware, monitoratge constant, actualitzacions de seguretat i formació per a empleats.

Alhora, també et mantenim informat de tots els atacs globals que poden tenir una afectació en el teu sistema i ens assegurem que no et perjudiquin.

Com determinem quin pla de seguretat és adequat per a la teva empresa?

Si no saps quin pla escollir, ens pots demanar que fem un anàlisi detallat dels teus sistemes, operacions i necessitats específiques. Els nostres especialistes et recomanaran el pla de seguretat que s’ajusti més a les teves particularitats de negoci i al teu pressupost.

Els serveis de resposta a incidents en cas de bretxes de seguretat estan inclosos dins del meu pla de defensa’tt?

Sí, els nostres plans inclouen serveis de resposta a incidents per a ajudar a mitigar i gestionar bretxes de seguretat, minimitzant l’impacte en la teva empresa i protegint les teves dades sensibles.

Per a autònoms

Què inclouen els plans integrals per a autònoms en termes de ciberseguretat?

Els nostres paquets 360 per a autònoms ofereixen una combinació de programes i serveis que inclouen software de seguretat, protecció de dades, seguretat de xarxa, protecció contra malware, monitoratge constant, actualitzacions de seguretat i formació en bones praxis de ciberseguretat i en la utilització del nostre programari.

Alhora, també et mantenim informat de tots els atacs globals que poden tenir una afectació en el teu sistema i ens assegurem que no et perjudiquin.

Com determinem quin paquet de seguretat és més adequat per a tu?

Si no tens clar quin pla necessites, els nostres especialistes durant la primera trucada et faran un seguit de preguntes que ens ajudaran a entendre les teves necessitats específiques per a recomanar un pla de seguretat o un altre. Volem que el pla que escullis s’ajusti a les teves necessitats i al teu pressupost.

Els serveis de resposta a incidents en cas de bretxes de seguretat estan inclosos dins del meu pla de defensa’tt?

Sí, els nostres plans inclouen serveis de resposta a incidents per a ajudar a mitigar i gestionar bretxes de seguretat, minimitzant l’impacte en els teus sistemes i protegint les teves dades sensibles.

Per a famílies

Què inclouen els plans de defensa’tt per a famílies en termes de ciberseguretat?

Els nostres plans 360 per a famílies ofereixen una combinació de programes serveis que inclouen software de seguretat, protecció de dades, seguretat de xarxa, protecció contra malware, monitoratge constant, actualitzacions de seguretat, control parental per als dispositius escollits, i formació en bones praxis de ciberseguretat i en la utilització del nostre programari.

Alhora, també et mantenim informat de tots els atacs globals que poden tenir una afectació en el teu sistema i ens assegurem que no et perjudiquin.

Per a quantes persones està pensat el pla familiar de defensa’tt?

El pla familiar de defensa’tt està pensat per famílies amb 5 o 10 dispositius a assegurar. Entenen que el preu no depèn del total d’integrants de la família, sinó dels dispositius que es vulguin blindar.

Els serveis de resposta a incidents en cas de bretxes de seguretat estan inclosos dins del meu pla de defensa’tt?

Sí, els nostres paquets inclouen serveis de resposta a incidents per a ajudar a mitigar i gestionar bretxes de seguretat, minimitzant l’impacte en els teus sistemes i protegint dades sensibles de la teva família.